Vinnarna av att få blogga på min blogg...

Nu har jag valt ut 2 st fina tjejer (det var svårt kan jag säga!) som kommer att få blogga på min blogg i ca 1 vecka eller mer. Nu undrar ni säkert hur jag valde ut vinnarna, och det gjorde jag genom att läsa deras underbara moteveringar som jag bara älskade, sen vet jag hur mycket dom älskar Loreen, sen har jag också själv pratat med dom båda och dom är två riktigt schyssta tjejer och jag tror dom skulle kunna ta hand om bloggen riktigt bra medan jag är borta! Jag hoppas att ni som inte blev valda inte blir ledsna, för jag lovar er att det kommer komma fler chanser sen :) Kram på er alla som var med, ni är bäst! ♥

Vinnarna har fått ett mail eller blivit kontaktade via Facebook, så Grattis till er två! ♥

Postat av: Angel ♥

oj, det låter ju rätt så jobbigt :/

hoppas du får en bra start på veckan :)

2012-04-16 @ 11:50:30
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0