I'm back!

Now I'm finally home from a long vacation. I want to give a BIG thanks to Tilda and Linnea who took care of the blog while I was away, you have been fantastic! Keep an eye on the blog, a contest will be coming up soon! ♥
 

 
Nu är jag äntligen hemma från en lång semester. Jag vill ge ett STORT tack till Tilda and Linnea som har bloggat här medan jag har varit borta, ni har varit fantastiska! Håll ett öga på bloggen, en tävling kommer att komma upp snart! ♥

Postat av: Maja

Jag vet inte om du har sett när Loreen var med på rix morron zoo innan hon skulle åka till Baku. Hon är med efter sista reklampricken, 1tim 50min in ungefär http://www.tv3play.se/play/272603/

2012-08-01 @ 17:06:23
Postat av: Bella

Välkommen hem ;-)

Svar: Tack! :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-08-01 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0