Loreen interview for Stockholm Pride

Intervju med Loreen
Text: Nicole.G, Foto: Christan.G

Publiken väntade tålmodigt för att Melodifestivalvinnaren Loreen skulle komma ut på scen och utföra sin vinnande bidrag "Euphoria." Det blev mörkt på scenen och jublet spred sig över Pride park och hela Tantolunden. Loreen gjorde sin entre och magi uppstod.

Hur kändes det att uppträda på Stockholm Pride?

Top notch, helt fantastiskt! Jag längtade efter publiken och publiken längtade efter mig.

Vad packade du med dig till Pride idag?

Rent praktiskt tog med mig min stylist och en del av min garderob. Och sen den fantastiska känslan att få uppträda för en publik där så många har stöttat mig från början innan jag blev känd, när jag bara var en liten lort.

Vad bär du med dig i hjärtat från kväll?

Publiken. Utan dem hade inte min musik funnits.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0