Loreen - NEW SONG "preview"

Ni kan höra den nya låten om ni spolar till 1:03
OMG! Av det lilla man fick höra så är det AMAZING, jag älskar det! Plattan kommer att bli grymt bra! Man ser hur glad Loreen är i videon, så underbart ♥ Hoppas hon har/hade det bra i Tyskland, lite bilder från det kommer upp senare idag. Nu ska jag klippa ihop lite videos som jag filmade igår under Rockbjörnen, kommer även att lägga ut  det på bloggen senare. Kram! ♥

Postat av: Amanda ;)

Gud vad bra det lät....!!! Längtar så mycket på att plattan kommer ut så jag kan köpa den. Åhhh... älsakr Loreen och hennes musik så s**t mycket.

2012-08-30 @ 18:00:05
Postat av: Amanda ;)

Gud vad bra det lät....!!! Längtar så mycket på att plattan kommer ut så jag kan köpa den. Åhhh... älsakr Loreen och hennes musik så s**t mycket.

2012-08-30 @ 18:00:28
Postat av: Anonym

Hej :) jag skickade nu ett bättre mejl angående headern :) skickade även med en bild som var något bättre än den förra :) tack för du hjälper mig!

2012-08-30 @ 22:15:47
URL: http://mwoxter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0