Loreen nominerad till tre rockbjörnar - RÖSA!!

Text från Aftonbladet.se
Barndomsdröm Loreen har chans att vinna Årets svenska låt, Årets kvinnliga liveartist och Årets svenska konsert. ”När jag var yngre avundades jag artister som vann en Rockbjörn. Därför är jag så himla glad just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det skulle betyda otroligt mycket att vinna ett så prestigefyllt pris,” säger hon.
BARNDOMSDRÖM Loreen har chans att vinna Årets svenska låt, Årets kvinnliga liveartist och Årets svenska konsert. ”När jag var yngre avundades jag artister som vann en Rockbjörn. Därför är jag så himla glad just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det skulle betyda otroligt mycket att vinna ett så 

Foto: DAVID MDZINARISHVILI/REUTERS

Loreen nominerad till tre rockbjörnar: Jag känner kärlek

Fansen har sagt sitt.

Här är finalisterna i årets Rockbjörnen Live.

– Det skulle betyda ­otroligt mycket för mig att vinna ett så prestigefyllt pris, ­säger Loreen.

Rösterna är räknade. Nu är finalisterna i samtliga kategorier i årets Rockbjörnen ­klara.

Loreen, 28, har kammat hem en trippelnominering med Årets svenska låt, Årets kvinnliga liveartist och Årets svenska konsert. De sistnämnda kategorierna glädjer henne mest.

– Du kan alltid komma undan när du jobbar i studion, men när du står på scen är det på riktigt. Du står rakt upp och ner, tittar folk i ögonen och ­visar vad du går för, säger hon.

För Loreen är ­nomineringarna en barndomsdröm som går i uppfyllelse.­ ­

– När jag var yngre avundades jag artister som vann en Rockbjörn. Därför är jag så himla glad just nu att jag inte vet var jag ska ta ­vägen. Det skulle betyda otroligt mycket för mig att vinna ett så prestigefyllt pris, säger hon.

Skickar hälsning

Nu nollställs räkneverket. På söndag klockan 10 öppnar den rafflande finalomgången – då måste det röstas igen för att artisten som man ­håller på slutligen ska vinna en Rockbjörn.

Loreen vill skicka en hälsning till alla som har röstat hittills.

– Jag känner så mycket tacksamhet och kärlek att jag nästan håller på att spricka, ­säger hon.


Det kommer ett inlägg med beskrivning hur du röstar senare. ♥

RÖSTA HÄR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0