Grammis 2013 - Sweden's most important music prize

 
 
 
 
Grammis 2013 is Sweden's most important music prize. It will take place on Wednesday 20 February at Cirkus in Stockholm and will be live broadcast on SVT. 
Voting runs until 17 January.

Loreen is nominated on Grammis 2013 for:

❥ Aritst of the year
❥ Song of the year 
❥ International success of the year 


You can only vote on Loreen for "Song of the year", but you can vote more than 1 time, just refresh the page!

CLICK HERE TO VOTE!


Postat av: Julia

Gör du gratis designer? :)

Svar: Ja, jag gör gratis designer, men jag har precis lärt mig hur man gör designer så förvänta dig inte det bästa, haha! ;) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-18 @ 19:17:22
Postat av: Robert Daily

Vilken din blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket, detsamma! :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-18 @ 22:45:08
URL: http://robertdaily.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!
Vet inte om det bara är för mig som det inte går att följa dig på instagram längre? Jag gjorde det förut, men nu när jag går in på din instagram så står det att du inte har några bilder och att det inte går att följa dig :s

Svar: Hej! hmm... jag har testat flera gånger nu, via mina kompisars instagram och det är inget fel. Måste vara något med din mobil kanske? Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-18 @ 23:03:27
Postat av: Jossan

Konstigt... Jag har bett mina kompisar kolla nu också från deras konton, med det blir samma sak :/ man kan inte följa dig och det står "no photos yet". Man kan inte söka på dig, det enda sättet att hitta dig är på loreen hachtagen, men då kan man inte gilla bilderna... :/
Nu har vi försökt med 7 olika telefoner och konton :(

Svar: gud vad konstigt! Har du testat att gå in via datorn? http://statigr.am/viewer.php#/user/28268812/
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-19 @ 18:00:10
Postat av: Jossan

Nu funkar det! Tack :) <3

Svar: Perfect! :) Kram! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-19 @ 18:25:20
Postat av: Julia

Men kan du göra en till mig? Jag behöver ingen avancerad så det är lungt. Du är ju jättebra på att fixa sånt! :)

Svar: Jo, jag kan försöka göra en till dig! Om du svarar på dom här frågorna:
♥ Din bloggs adress / URL.
♥ Vad vill du ha för något färg-tema på designen?
♥ Har du sett något snyggt på någon annan blogg som du skulle vilja ha? Länka gärna till den bloggen och beskriv så bra du kan hur du vill att jag ska göra den.
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-19 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0