Three more pictures from "Julgalan" in Friends Arena last night!

If you want to borrow my pictures please ask me first and then, link back to my blog, Loreen.blogg.se 

We even got the chance to meet our beauty Loreen backstage. Do you want to hear the whole "story"? ♥

Postat av: Amanda

Jag vill veta!! :)))

Svar: vad kul, jag lägger upp det på bloggen någon gång under dagen ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-10 @ 19:03:08
Postat av: Angelina

Åh jag var också backstage men då hade hon redan åkt tror jag!! Hon var liksom den jag helst ville träffa.. Shit vad avundsjuk jag blev nu... :( Hur fick ni chansen att träffa henne? Kram!

Svar: nej, vad synd... :/ Hon bjöd in oss backstage när vi träffade henne på video inspelningen av "My Heart Is Refusing Me" :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-10 @ 22:03:36
Postat av: Josefine

ååh skulle också vilja veta :D kunde vem som helst gå backstage? :)

Svar: Tror tyvärr det inte kommer komma ut någon "Story" på bloggen den här gången, har inte tid att skriva det just nu... ledsen! Nej, asså jag blev inbjuden backstage till Julgalan när jag träffade Loreen på musikvideo inspelningen av "MHIRM" ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-11 @ 21:41:59
Postat av: Linnea

Hur får man chansen att gå backstage ????

Svar: Jag blev inbjuden backstage till Julgalan när jag träffade Loreen på musikvideo inspelningen av "MHIRM" ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-12-12 @ 07:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0