BYE SWEDEN, HELLO SLOVENIA!

Today im going to the wonderful country Slovenia, will be home in about 2 weeks. While I'm away, two girls named Tilda and Linnea will blog here, good huh? You may like to help them a bit by comment on what they can do better or something. See you in two weeks, LOVE FROM EMMA! ♥

Postat av: Linnea

Det står att jag ska blogga, ser iallafall inte att det fanns någon annan som hette linnea, men jag har inte fått något mail.... :O elr är det inte jag?

Svar: Det är jag! / Linnea
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-14 @ 21:36:19
URL: http://nittiosjuor.blogg.se
Postat av: Jossan

Snygg blogg! Älskar Loreen! Hon är så duktig! Var hittar du all fakta och bilder?! Är det inte svårt?

Svar: Emma (som just nu är utomlands) tackar nog så hjärtligt! :)Ja det är hon verkligen!
Fakta kan man hitta lite överallt om Loreen! Google är ju en ritkigt bra källa.
Bilder lånas med tillstånd ifrån Loreens fan-page på facebook och ifrån andra sidor där man frågat om fotografernas tillåtelse att använda bilderna. :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-14 @ 22:07:08
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0