Loreen at Rockoff festival - Åland

 

Loreen vill så mycket mer än bara sjunga

 

Loreen må sjunga om eufori men för henne betyder det ordet så mycket mer. Det är den känsla hon kände inombords när hon insåg att allt det hon kämpat för blivit till verklighet.

ROCKOFF Klockan börjar närma sig midnatt och framför stora scenen börjar det bli tomt. Jublen och skriken från Loreens konsert har tystnat men det har inte hon. Utan på trappan upp till scenen sitter en tjej som sprudlar av liv.

- Det är det här som betyder något. Att få möta människorna. Det är det som är viktigast för mig. Och det har jag fått göra i kväll.

Du som har ett ganska hektiskt schema, känner du att du faktiskt hinner med att möta människorna?

- Jo, för de finns ju här runt omkring mig, säger Loreen och slår ut med armarna.

- Publiken, de som jobbar här bakom scenen eller på området och alla de andra jag råkar stöta på. Det är de jag vill träffa.

Läs hela intervjun i dagens tidning!

Sanja Honkanen Skoog
[email protected]

Postat av: Maja

Hej! Kan du redigera inlägget så att bilden inte är bakom texten? Man ser inte riktigt vad det står. Tack på förhand.

Svar: Åh absolut! Hade inte sett att det blivit så själv ens! :) Ska försöka ändra det så fort jag kan! Tack för att du sa till!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-24 @ 22:38:55
Postat av: Sara

Jag var där och såg henne, jätteroligt! :D Och hon skulle bara skriva autografer sen i en kvart, men ändå höll hon på i över en halvtimme. Både vacker och snäll verkar det som :) Bilder kommer på min blogg någon gång den närmsta veckan, ifall du vill se! :) Kram!

Svar: Åhh, vad kul! Hon är ju så gullig och snäll med alla fansen, det är verkligen kärlek! Jag kollar gärna in på din i slutet av veckan för att se bilderna :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-08-03 @ 20:04:10
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0