Mobilbloggning

Hej fina ni! Ledsen för att jag inte har bloggat något idag! Har inte haft någon dator tillgänglig, det kommer tyvärr att vara likadant imorgon... Men jag ska försöka blogga så bra jag bara kan via mobilen! Kanske kommer upp någon bild från Allsång på skansen, ska dit och se Loreen imorgon :) Är det någon mer som ska dit? Hoppas ni kan stå ut med lite tråkiga inlägg imorgon, Kram!

 

En bild från min Loreen pictures instagram, följ mig gärna @loreenpictures :)


Postat av: Julia :)

Yes, jag ska dit! :)

2012-07-10 @ 01:02:56
URL: http://kramsjukan.blogg.se/
Postat av: tilde

jag ska dit! längtar så mycket!! blir första gångnen jag ser henne live!

2012-07-10 @ 06:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0