The Official Euphoria Music Video World Premiere!

 

Ååh, vad jag älskar videon! Skulle kunna skriva en hel uppsats om hur bra den är, men jag gör det lite kortfattat istället, haha! Love it so freakin' much! Tycker den var mystisk och lite spännande, nästan som att följa en kort skräckfilm. Den var även riktigt snygg filmad, jag själv som går media har också fått gjort en musikvideo och det är mycket svårare än vad man tror! Men jag trodde faktiskt att det skulle vara lite mer dans i den, men annars blev den precis som jag hade tänkt mig, riktigt bra! LOVE IT ♥
 
Vad tycker ni? ♥

Postat av: fanny

DET FINNS INGEN BÄTTRE MUSIKVIDEO ÄN DENNA !!!!!!!!!!!!!

2012-07-05 @ 11:23:23
Postat av: Elin!

ÅÅH har aldrig sett bättre video och heller aldrig känt känslan bara av att titta på en video! Man känner så mycket av videon och jag älskar hur allt fokuseras på älskade Loreen! <3 LOVE IT!!!!<3<3<3

2012-07-05 @ 12:02:02
Postat av: Erik

Tycker inte alls videon var så speciellt bra. Borde varit mer dans, nu blev den istället tråkig och odynamisk.

2012-07-05 @ 12:34:57
Postat av: Caroline

Jag måste tyvärr erkänna att jag blev lite besviken. Tyckte timingen på klippen blev dålig, tyckte även att det var lite för mycket dimma och lite för lite Loreen.. ;) Det blev så mycket "hon står en bit bort med ryggen vänd åt kameran och dansar" ville se mer av hennes vackra ansikte! Helt ok dock och Loreen var grym som vanligt, mer val av vinklar mm som gjorde mig lite besviken...

2012-07-05 @ 15:10:08
Postat av: ElinPelin

Jag tycker precis samma som dig och hela videon är så himla bra och spöklik nästan! <3 (blev lättare att skriva så än typ tio rader om samma sak du skrev om :P <3

2012-07-05 @ 20:05:23
Postat av: Adelina

tycker lite som Caroline men fortfarande så var den precis så som jag föreställt mig att Euphoria ska se ut. När hon står på scenen och sjunger den så känns det som om hon är typ.. moder jord? Och precis så är deet ju här med. Magisk är hon!

2012-07-06 @ 16:46:27
URL: http://musicismagic.blogg.se
Postat av: Ella

Superb! Annorlunda och underbar, perfekt! Hon är så jävla vacker och de fångade naturen i perfekt form! Kan inte bli bättre!!! <3<3<3

2012-07-07 @ 14:03:11
URL: http://ellaahlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0