Chattade med tittarna – dagen efter vinsten

 Pär Källman/SVT


jenny081187: What was the funniest thing that happened through your Eurovision time?
Loreen: The funniest thing must have been to stand infront of an audience - you - and sing :)


Elin: Vilket av de andra bidragen gillade du mest?:)
Loreen: Jag gillade ryssarna väldigt mycket :)


Julia: Var du duktig i skolan?


Loreen: Lite tror jag :)

(My question) Emma: Hej fina Loreen! Idag är det ju morsdag, har du grattat eller gjort något för din mamma (krigaren)? PUSS & KRAM! :) <3
Loreen: Just det ;) jag tänkte skämma bort henne senare, förmodligen en middag. puss


Nora: Hej! Jag undrar om du "partade" efter du vann..
Loreen: Lite ;)


dansken: När kommer du till Danmark?
Loreen: När du vill att jag kommer förstås :)!


eanderskar: Vilket 'är ditt nästa stora mål?
Loreen: Att skapa så bra musik jag bara kan :)

eanderskar: Vad har du gjort idag?
Loreen: Sovit och suttit i intervjuer :)

Louise: Hej Loreen! Vilket område i västerås bodde du i när du var liten?
Loreen: Gryta :)

Feliks: Were you popular in school, had many friends ?
Loreen: No actually I was an outcast. But I loved it!

Daniel: En efterlängtad fråga... När släpps debutskivan? Grattis förresten!
Loreen: Förmodligen i Höst :)

Loreen fan: vilka instrument kan du spela?
Loreen: Jag spelar piano :)

Jämtlandstjej: Vilken är din absoluta favoritlåt just nu? :)
Loreen: Just nu så är det en låt som heter The Zone med The weeknd

Mlodz: Hi Loreen What are your plans for upcoming months?
Loreen: To come out with a video for euphoria and finish the album.

Loreen: Nu måste jag ÄÄÄTA MINA ÄNGLAR!!! Tack för allt stöd. Ni är så bäst!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0