Design problem...

Nu kommer hela designen att försvinna i ca 10-30 min, håller på att fixa med designen eftersom halva menyn på bloggen har försvunnit. Men efter det här så tror jag att det kommer att fungera igen, HÅLL TUMMARNA! Puss ♥

♥ Bjuder på min personliga favorit live uppträdande av Loreen så länge. Vad tycker ni om den? Vilket Live uppträdande av Loreen är eran favorit? Länka gärna till youtube videon :)  ♥

Postat av: Micaela

http://www.youtube.com/watch?v=wIBKizJ29Go



Detta är enligt mig det bästa hon har gjort live. Detta är dock inte hennes låt men hon har en helt fantastiskt och röst, mycket bättre än orginalet!

Älskar henne och ryser när jag lyssnar på denna låten ! :) Hon är helt underbar, ödmjuk och väldigt vacker!!

2012-06-01 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0