Hur ska man visa sin kärlek till Loreen?

Fick frågan för någon dag sen hur man kan visa sin kärlek till Loreen? Så nu tänkte jag rada upp några saker man kan göra, och jag hoppas att du fick svar på din fråga :) Kram!
  1. Du kan alltid skriva ett litet meddelande till henne på Facebook där du skriver hur mycket hennes musik eller vad du nu vill skriva betyder för dig eller hur den har påverkat dig.
  2. Skicka ett brev till henne, och skriv med papper och penna och inte på datorn, för om man skriver med papper och penna så blir det mer personligt.
  3. Skicka något som kanske betyder något för dig t.ex. ett lyckoarmband kanske? Eller gör som hon tjejen som skickade ett litet brev och gjorde ett eget halsband till Loreen.
  4. Om du vill så kan man alltid göra en cover på någon av hennes låtar och sedan länka den på hennes facebook. Och om du nu inte vill sjunga så kanske du kan spela in en video där du dansar till någon av hennes låtar eller så mimar du bara till låten ;)
  5. Måla en teckning på henne eller så kan du ju måla en teckning som får dig att tänka på t.ex. Euphoria eller Loreen. Sedan skickar du den till henne eller tar kort på den och lägger upp fotot på hennes facebook.

    Loreens facebook: HÄR!
    Skicka brev till Loreen:
    Loreen
    Warner Music Sweden
    Box 5164 
    Visiting adress: Rehnsgatan 20 
    102 44 Stockholm
    Foto: Pontus Lundahl, Retuschering: Mig

Postat av: Anna stort faan

Du visade ju Loreens facebook sida men är det värkligen hennes riktiga facebook?:) ja gtänkte fråga min kompis som är ett faan av henne men jag tror du vet mer<33:))

2012-05-02 @ 21:17:37
Postat av: Anna stort faan

Är det värkligen Loreens Facbook sida skulle vilja veta det,tänkte fråga men kompis som ett faan av henne med jag tror du vet mer om henne snälla kan du svara på frågan:))<33

2012-05-02 @ 21:19:22
Postat av: Lovisa

åhh herregud tack! du anar inte hur länge jag letat efter hennes adress!! ((:

2012-05-03 @ 15:18:09
Postat av: lisa

vad menar du med visiting adress? och ska man skriva visiting adressen på brevet?

2012-05-09 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0