Loreen till Hötorget i Stockholm

Loreen blev vår femte blågula vinnare i Eurovision Song Contest med ”Euphoria”.



Någon som ska dit? Jag ska det, och om ni ser mig, kom fram och säg hej!  :) ♥

Postat av: Emy

Hejsan! Jag kan inte för jag bor längre bort, men gud vad jag skulle vilja, så jag får väl vänta tillst hon kommer till Jönköping, Vart uppträder hon, ute eller inne, kostar det att se på hennes uppträdning, såfall hur mycket kostar billjeterna? Vill värkligen veta! Puss! Får man träffa henne efter konserten/uppträdningen? Snälla svara! Fin blogg, älskar den! :)<3

2012-05-29 @ 16:27:44
Postat av: Sally

JAAG ÄLSKAR LOREEN TALHAOUI !!

2012-05-30 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0