-

Har hört att Loreen är sjuk, därför är det väldigt dött just nu :/ men krya på dig Loreen! Därför har även jag passat på att ta igen lite i skolan och därav inte hunnit med något bloggande. Men jag kommer tillbaka med bättre uppdatering snart, så ha tålamod! Ska ju även på julgalan nästa vecka, då blir det nog mycket uppdatering ;) Här får ni även en underbar bild på Loreen från Julgalan (vet dock inte vem som har tagit bilden) Puss och kram från Emma!


Postat av: Angelina

Hej! Vilket datum ska du på julgalan? :) Jag ska dit den 8e! Kram

Svar: Hej! Jag ska också dit den 8e! Då kanske vi ses där ;) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-11-30 @ 07:56:28
Postat av: Nadja

It's okay emma <333 We love your blog and you deserve a pause. <33

Svar: Aww, thank you sweetie! Hugs
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-11-30 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0