Vinnarna av tävlingen kommer...


Vinnarna av tävlingen kommer upp på bloggen den här veckan någon gång. Måste läsa igenom alla ordentligt. Vill också säga att alla bidrag är SJUKT bra, så det här kommer blir väldigt svårt! Kram! ♥

Postat av: Maja

Min syrra var med, om hon vinner behöver du bara skicka ett brev. Haha jag skoja bara. ;) Det jag skulle säga var att jag kan föra över pengar till dig för Situation STHLM om du mejlar ditt kontonr. :)

2012-10-08 @ 18:18:04
URL: http://tetorkarur.blogspot.se/
Postat av: Maja

Ta min systers(amuteprompter.blogspot.se)fina bidrag, så slipper du betala porto för två brev.;)Skoja! Det jag skulle säga var att om du mejlar ditt kontonr till mig så kan jag föra över pengar för Situation STHLM.

Svar: Haha! Okej, jag skickar mitt kontonummer så fort jag kommer hem :) Jag kommer skicka iväg tidningen till dig så fort som möjligt :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-10-10 @ 21:56:44
URL: http://tetorkarur.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0