Förbeställ Loreens album och få en signering!

Passa på att förbeställa Loreens album från Cdon.se, just nu får man även en signering av Loreen på albumet! Men skynda er, man kan få en signering så länge lagret räcker! Själv så beställde jag den för några dagar sen och jag är såååå excited, T.A.G.G.A!♥
 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖRBESTÄLLA ALBUMET! 


 
Ni kan även förbeställa albumet via Loreens hemsida, med då är det utan en signering tror jag. ♥
 
 
 

Postat av: Erica (pervers)

Hej!
ska vi följa varandra på bloglovin'?

2012-09-05 @ 18:03:11
URL: http://ericapervers.blogg.se
Postat av: emma

Hej
Är ett stort fan av Loreen och har varit det länge, o har följt bloggen hur länge som helst! ..Det jag undrar är om du har ngn aning om när man får albumet hemskickat när man har bokat de? bokade också ett signerat album idag men det stod inte näär man får de? kram

Svar: Hej! Vad kul att höra! :) Albumet som man beställer från Loreens hemsida vet jag faktiskt inte riktigt när man får hem. Men den på CDON tror jag att man får hem 2012-10-24 :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-09-06 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0