Loreen interview for CHIC

Bild och text från Chic.se
Loreen är Årets Chicaste Celebritet 2012.
Hur känns det att vara Årets Chicaste Celebritet?
– Roligt, men konstigt. Jag har liksom aldrig sett mig själv som särskilt…chic. Det här är det första modepriset jag har fått, vilket är sweet. Jag är glad och tacksam för de som har röstat på mig

Vilket är ditt bästa, hemliga stilknep?
– Lager på lager gillar jag. Men jag tycker inte om mellanlägen, det ska vara antingen all in eller väldigt avskalat.

Vad skulle du aldrig ta på dig?
– En rosa helkroppsdräkt i latex. Främst för att det skulle bli för varmt. När jag var nio år tvingade min mamma på mig söta blusar med puffärm, det är heller inget jag skulle ta på mig idag.

Läs en längre intervju i CHIC nr 20, i butik 20 september – 3 oktober.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0