More pictures from "Kristallen 2012"

 

 

Picture from Sarah Dawn Finers Instagram and thank you @peyvii for the photo tip!

Postat av: Jossan

Hej jag undrar, din fina desing som du la ut på bloggdesing.nu, har jag möjligeten att få den gratis så jag inte har något bankomat kort? Om du gör det så skulle jag kunna länka dig på min onedirectio blogg? :) Kram!

Svar: Hej! Du kan gärna få den gratis om du vill. Skicka ett mail till mig. I mailet ska följande saker finna med.
♥ Bilden som du vill ha i menyn
♥ Vad vill du att det ska stå på "ditt fina namn"
♥ Om du vill ha någon/några bilder i headern

En viktig regel är att du absolut inte får ta bort länken till min blogg som finns längst ner i menyn!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-09-04 @ 23:07:59
Postat av: frida

http://www.youtube.com/watch?v=tjgfztLCejU

loreen intervjuas på kristallen galan :)

2012-09-05 @ 07:55:37
Postat av: Jossan

Jag vet inte om du fick mitt mejl, men jag mejlat dig! :) ♥

Svar: Hej! Jag har skickat ett mail till dig nu :) <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-09-08 @ 16:37:05
Postat av: Jossan

Hej! Nej det har du inte? skumt men kan jag få din mejl, eller så mejlar du dig till mig från din hotmail " [email protected]" ♥ :D

Svar: Hej! Mailet som jag skrev till dig hade avbrutits, hittade den i utkast... konstigt! Men nu har jag iallafall skickat lite frågor till dig som du ska svara på :) Hoppas det går bättre den här gången, haha! :) <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-09-10 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0