Lidköping event is cancelled

Eventet i Lidköping arena nu på söndag, där Loreen skulle ha uppträtt är tyvärr inställt på grund av att för få biljetter har sålts. Läs mer om det här
 
 
 
Jag själv är VÄLDIGT besviken eftersom jag skulle dit med några kompisar. När man har gått och längtat efter något så länge, lagt ner mycket energi och pengar och sedan blir det inställt. Vet inte riktigt vad jag ska säga... :/

Postat av: Karolin

Tråkigt för er :/ Hade tänkt köpa biljett, men det blev inte av...
Blir lite irriterad på att tidningsartikeln uttrycker det som att det är Loreen själv som ställt in, det är ju inte hennes fel att det såldes färre biljetter än arrangörerna hade räknat med!

Svar: Det är väldigt tråkigt. Så himla besviken! Ja, det kan jag hålla med om. Absolut inte Loreens fel, men jag kan tycka att Team L inte har varit så jätte smarta kanske. Och det här är inte första gången det händer, tyvärr. Hade Team L och arrangörerna gjort lite mer promotion så kanske dom hade fått dit fler människor. Jag menar, Team L skrev ingenting om eventet på deras facebook page... :/
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-04-17 @ 20:24:44
URL: http://strangeparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0