Loreen - Euphoria in Växjö 04.02.2012

 
Today is it exactly one year ago Loreen stood on the stage in Växjö. The day that actually changed my life. The day I always will remember.
 
I want to hear your memories from this day. What did you do? Your first reaction when you saw her performance for the first time. Share your story, tell me! ♥

Postat av: Stella

Jag satt och i soffan och messade med min kompis om vad det var för konstiga artister det året. Sedan var det Lorens tur, när låten började och jag hörde hennes röst blev jag helt stel. Jag la ifrån mig telefonen och bara satt där och lyssnade! Det var helt otroligt! Jag kommer aldrig glömma det! Redan då visste jag att hon skulle ta hem hela skiten! <3

Svar: lät som en bra kväll!! Man kände direkt efter hennes uppträdande, att hon skulle komma långt :) <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-02-04 @ 15:53:55
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh jag älskar Loreen, blev också lite kär i henne efter delfinalen i Växjö :D min kille med! Vi hejjade på henne sen dess!

2013-02-04 @ 16:14:13
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: HANNA ~ blondinen i homs

Sv: Klart jag checkar! :) Hon sjunger så bra, kram

Svar: Tack för att du kolla in min blogg! Kram :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-02-04 @ 17:01:01
URL: http://homs.blogg.se
Postat av: Amanda Persson

re: tack sötis! :)

2013-02-04 @ 17:06:37
URL: http://aeperssons.blogg.se/
Postat av: ebba

hoppas du haft en bra start på denna vecka!
Allt bra ?

Svar: Har feber, men annars har det varit en bra start, haha! Hoppas allt är bra själv? :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-02-04 @ 17:32:44
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: Saga

Tror inte det finns några ord för vad som hände med mig när hon började sjunga. Satt i soffan och så var det Loreen's tur. Jag blev verkligen berörd och sen gick jag typ runt och kände Eufori i flera dagar, veckor, månader, nu har det gått ett år och jag känner att den Euforin Loreen sjöng om finns kvar hos mig än idag! <3

2013-02-04 @ 17:33:01
URL: http://Minigotty.blogg.se
Postat av: stella

Loreen menade jag ju... ;) <3

2013-02-04 @ 17:40:08
Postat av: Lovisa

Jag blev så himla himla kär i henne från och med den kvällen. Kollade hos en vän och när jag kom hem dagen efter kollade jag på klippet om och om igen, för jag tyckte att hon såg magisk ut. Jag ville också kunna sjunga och dansa som Loreen gjorde och jag var avundsjuk på alla som kände henne.

Jag är så himla himla kär i henne och såg henne tre gånger i somras. Önskar att hon kände igen mig på samma sätt som hon känner igen dig.

2013-02-04 @ 18:10:38
Postat av: Linnea

vi satt på mitt rum några släktingar för det var någon som fyllde år så vi hade släkt fest hemma. Vi satt och pratade om att hon var den enda bra artisten i den deltävlingen, jag sa att hon skulle vinna allt och mina släktingar tyckte också den låten var bra och sa att den nog skulle gå långt. Det var då jag insåg att hon var bäst ! <3 Loreen !

2013-02-04 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0