My latest edit


 Edit made by me

Background by V AVE SHOE REPAIR
Picture by Reinhard Schnitzer

 
 
 
 

Postat av: Karin

Hej, älskar Loreen och det är skit kul att den här bloggen finns!! Du är jätte dukig på att redigera bilder och din blogg är jätte fin! Jag skulle vilja själv göra en fanblogg (inte om Loreen). Jag kan göra designer men skulle vilja ha nåt lite mer, avancerat. Kan mest grund grejorna lixom. Jag undrar om du kan tänka dig att göra design? Kram Karin!

Svar: Hej! Tack så jätte mycket fina du! Jag skulle gärna vilja fixa en design till dig. Just nu håller jag på med en annan, men sen när jag är färdig med den så fixar jag en gärna :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-02-24 @ 22:58:13
URL: http://karinax.blogg.se
Postat av: Karin Axelsson

Åh, vad snällt!! Vore skitkul :) Men hör av dig när du är klar med den andra och när du känner att du har tid och lust :)

Svar: Hej! Jag kan göra en design till dig nu, då den andra tjejen aldrig hörde av sig. :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-03-12 @ 20:44:56
URL: http://karinax.blogg.se
Postat av: Karin Axelsson

Okej vad kul!!, jag skulle vilja ha en fanblogg om Amanda Fondell.Jag är inte så bra själv på designer och det bästa vore kanske om du gör lite som du själv tycker är fint? eller vad tycker du? Vill du att jag fixar bilder och så ? du får säga lite hur du vill lägga upp det :)

Svar: Okej, vad kul! om du kollar på min design så ser du att jag har temat röd och svart. Vilka färger vill du ha? Bilder och text i header? Vilka typer av boxar vill du ha? :) Jag börjar med dom frågorna. Har du någon email? så kan vi skriva där istället :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-03-30 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0