My pictures from "P3 Guld" yesterday

 
Which picture should I use for my photo homework?
  
 
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13. 


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.

21.


22.


23.


24.


25.


26.



 
Which picture should I use for my photo homework?
  
 

Postat av: evelina

otoligt fina bilder. duktig fotograf du e :)

Svar: Tack så mycket, kul att du tycker om dom! :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-21 @ 05:09:57
Postat av: Elin!

Hej! Lyckost dig att du va på P3 Guld! Hoppas du hade de jättekul! :) Tänkte bara kolla om det är okej att jag tar dom här bilderna? Kram <3

Svar: Jag hade det jätte kul, det var verkligen top notch! Fick även träffa henne efter :) Visst får du det, bara du skriver att dom är tagna av Emma, Loreen.blogg.se. Kram! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-21 @ 07:34:57
URL: http://elinengstroom.devote.se
Postat av: Kim

Hej!
Först vill jag säga att din blogg är super fin och du är sjukt duktig som tar hand om denna bloggen helt själv!
Vet du om Loreen kommer uppträda/vara med på gaygalan i år?
Tacksam för svar!
Kram! <3

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Tyvärr vet jag inget än, men jag antar att hon säkert kommer vara där, men det är dock bara en gissning. Om jag får reda på att hon ska uppträda där, så kommer det komma upp i boxen "Gigs" i menyn på min blogg :) Kram! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-21 @ 15:37:08
Postat av: Liinn ♥

Åh vad fina bilder. Hon är så himla fin! <3

Svar: Tack så mycket, kul att du tycker om dom! Ja, hon är den finaste! :) Kram <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-21 @ 16:53:54
URL: http://quad.blogg.se
Postat av: Saga

Vad kul ni måste haft! :) Kan du inte berätta lite om när du träffade henne efter? Kram! <3

Svar: Vi hade det jätte bra, verkligen! :) Kanske, får se om jag har tid att skriva ihop något senare ;) Kram! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-21 @ 18:19:35
Postat av: Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-01-21 @ 19:45:57
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Revin

Hej Emma!
Kan du ta kontakt med mig via min mail?

bästa hälsningar
Revin

2013-01-24 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0