The funny side of Loreen

This is a video is made by me and another Loreenator, Amanda (made by love!). Hope you guys like it, hahah! 
 

I know there's not so much happening with Loreen right now. But I'm actually glad, because I hope she finaly get to rest a bit. But Loreen will perform at P3 Guld next saturday. Me and some other Loreenators will actually be there. So I will then try to update you guys when i'm there, maybe some pictures and videos! 

Postat av: Karolin

Hej och tack för en bra blogg! Har gillat Loreen sen hon vann Melodifestivalen och så fick jag hennes skiva i julklapp och har lyssnat på den hur mycket som helst sen dess och nu är jag ett stort fan! Ville mest bara säga att jag tycker du gör ett jättebra jobb :)

Svar: Tack själv för du kollar in min blogg! Vad kul att höra. Jag menar... vem blir inte fast efter hennes man har hört hennes röst? ;) Taaaack så mycket! Kram <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-12 @ 19:15:17
URL: http://strangeparadise.blogg.se
Postat av: Karolin

Hej det är jag igen, haha. Glömde säga att jag älskar videon! ;)

2013-01-12 @ 19:17:49
URL: http://strangeparadise.blogg.se
Postat av: evelina

jätte bra video. men omg, vart hittar man den där remixen som är i slutet? :o

Svar: tack fina! Det är en remix på Euphoria gjord av Robin Rocks & Rubio. Kommer lägga ut lite mer info om det på bloggen senare :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-12 @ 19:38:22
Postat av: Sanna

http://m.sverigesradio.se/artikel/4382412?programId=2023&gruppId=17616

Ett litet tips om du vill ha?
Dom är så gulliga i slutet :')

2013-01-12 @ 23:49:32
Postat av: Hanna

Hahaha grym video! :'D
Finns det någon längre verision på delen 0:29-0:33? Höll på att skratta ihjäl mig! Hon är så söt :')

2013-01-13 @ 00:36:01
Postat av: Sarah

Haha OMG vad som hon är xD
Vart hittade du klippet 29-33? :'D

Svar: Haha, visst är hon skön! ;) Det är från en intervju hon gjorde i Ryssland, hon försöker sjunga en Rysk låt. Du kan se hela intervjuen här ---> http://youtu.be/0n3sCtKeJW0 :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-01-14 @ 07:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0