In Malmö

Är i Malmö under ESC just nu, kommer därför bli svårt att uppdatera, tyvärr... Komma tillbaka på måndag och lägger upp allt då. Huuuugs!


Bild tagen av mig igår på juryfinalen.


Postat av: Anonym

Fin blogg :) intresserad av ett länkbyte :) kram Emma

2013-05-18 @ 16:49:14
Postat av: Emma Ölund

Glömde att skriva mitt namn på kommentaren :)

2013-05-18 @ 16:49:50
URL: http://victoriajustice.blogg.se/
Postat av: Karolin

Åh, var du där? Det var jag också! :D Så otroligt häftigt att äntligen få se henne live! Det är knappt att jag har fattat det än, haha :) Ha så kul ikväll! :)

Svar: Jaha, du var också där? Hoppas du hade det kul! Och hennes uppträdande var ju to die for, OMG! :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-05-18 @ 19:19:38
URL: http://strangeparadise.blogg.se
Postat av: Felicia

Ååå var också där! Det var helt magiskt, fick till och med glädjetårar för fösta gången (när Loreen kom in).

Svar: Jaa, det så sjukt mäktigt att se det uppträdandet live. Riktigt coolt!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-05-19 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0