New edit - #Peace is sound

Did a quick edit. I feel kind of a love-hate for it, but thought I could share it anyways ^^ ♥

And the hashtag in the picture comes from this Instagram picture: http://statigr.am/viewer.php#/detail/584108355083200496_50776176

 

Postat av: Jennifer

kan du skicka kodmallarna och stilmallen på din ian somerhalder design? skickade ett mail till dig för några månader sen men fick den aldrig :)

Svar: Hej! Självklart, jag skickar den nu. Måste ha glömt det förra gången, ledsen. Bara så du vet, så är länkar och så till min blogg, så du får ändra det i kodmallen själv. Det har även varit lite fel i menyn, så om någon ser konstigt ut, kontakta mig då så kan jag hjälpa dig :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-11-09 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0