More pictures from last night's Lindex event

Pictures found on Rodeo.net.

(Click on the images to see them in a larger format)

Postat av: Julia

Är Loreen i Sverige nu? Var det där eventet i Stockholm? Jag fattade inte riktigt hehe. Hon blev sååååå snygg med det korta håret! Men det är klart att man saknar hennes långa. Men somsagt alla behöver en förändring nångång så man inte stannar med det gamla och känna sig trygg med det som hon sa! Hon passar i alla frisyrer verkligen! :D <3

Svar: Just nu är hon påväg till Ryssland. Men hon har varit i Sverige nu i nästan en vecka och jobbat i studion osv. Ja exakt, eventet var i Stockholm på Fotografiska. Ja, det blev sjukt snyggt! Kul med lite förändring ^^ Kram, Emma!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-28 @ 10:35:17
Postat av: Julia

Jahaaaa!! Hon blev iaf sjukt snygg i håret! Hon borde ha gjort en spelning nu när hon var här som alla kunde gå på (antar att man inte kunde gå på det eventet). Men jag förstår att hon är upptagen med skivan och allt annat men du fattar vad jag menar hoppas jag! Hehe

Svar: Ja, sjukt snyggt! Saknar dock hennes långa hår lite xD Sant, men antar att hon passar på att jobba i studion och så nu när hon har tid. Kanske även tar lite ledigt för en gångs skull ;) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-28 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0