My pictures from Loreen's performance at "Gröna Lund" in Stockholm

Please respect the copyright. If you would like to borrow the pictures, please send an email to [email protected] or write a comment here on the blog.
 
(Click on the images to see them in a larger format)
   

Postat av: Julia

Får jag ta några bilder och spara dem på min mobil och kanske lägga ut på min instagram? :) @juliiasoder (du gillade en bild hehe :P )

Svar: Självklart, skriv gärna att bilden är tagen av mig bara. Du kan tagga mitt privata konto @Emmasimoncic eller mitt Lorp konto @Loreenpictures ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 16:24:58
Postat av: Julia

Det tänkte jag på innan också ;) Jag tar inte en bild eller nåt sånt utan att fråga och sen skriver jag alltid namn och det! Så du kan andas ut! :D

Svar: Hahah, awesome! Trodde inte att du skulle ta den heller, men då det är SÅ många som gör det så skriver jag så till alla. ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 16:44:42
Postat av: Julia

Haha coolish!! Jag är fortfarande förvånad att Loreen är den mest varma och snällaste personen som jag har mött! Tvekade ju inte heller över huvudtaget! Hon är precis som på tv! Sjukt snäll och varm! Det borde finnas mer personer som Loreen här i världen!

Svar: Ja, alltså... No words needed for that girl! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0