Facebook:

 
I guess they rehearse to the "New years show" in Berlin, I'M SO EXCITED! 
From Ausben Jordan’s Facebook!

Postat av: Väggblomman.

Hallojsan Emma!
Har slagit mig själv med häpnad när jag av någon riktigt knasig anledning kom på en idé för en bloggnovell och också förverkligade den med att faktiskt börja skriva. Något jag aldrig trodde jag skulle göra. Verkligen!
Jag sparkar mig på smalbenet för att jag vill tro att jag kan skriva en fanfiction. Bli inte förskräckt! Jag sa just fanfiction.
Nu är det upp till dig att avgöra om jag genast borde lägga av med skiten eller också uppmuntra mig att fortsätta skriva.
Ta dig en titt! Gillar du den inte så kan du glömma den.
Kan påpeka att jag håller hårt i kopplet gällande grammatikfel och skrivfel, om det är detta som hindrar dig från att våga kika in.
Ha en underbar decemberdag och tappa inte bort dig i snöyran!

// Väggblomman, amatörförfattaren av BelieveThis.blogg.se

2012-12-17 @ 12:22:23
URL: http://believethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0