Loreen - HEAL (Preview album)

I REMOVED THE VIDEO FROM MY BLOG BECAUSE THE ALBUM HAS NOT BEEN REALESED YET. SOME STUPID PERSON/PERSONS HAS LEAKED IT OUT, AND I DID NOT KNOW THAT... SO I'M SORRY I PUT IT UP ON THE BLOG! BUT I LOVE THE ALBUM AND I AM STIL GOING TO BUY IT, AND I HOPE YOU GUYS DO THE SAME! SHE HAS BEEN WORKING SOOOO HARD FOR THIS ALBUM, HOW CAN PEOPLE DO SOMETHING LIKE THIS? I'M SO FREAKING ANGRY! 
 
Loreen's album "HEAL" will be released worldwide on 24th October. This is so amazing, breathtaking, wonderful, fantastic! ♥

Postat av: Maja

AAAAAH SHIIIIEEET! Jag tor jag svimmar! Nyp mig i armen... Fan vad bra!!! haha Nu snackar vi euphoria va.

2012-10-07 @ 13:43:45
URL: http://tetorkarur.blogspot.se/
Postat av: Alice

Awesome! Kan inte vänta <3 <3 :D
Ps. Älskar din blogg! får ju veta allt om Loreen! <3
Kram! :D

Svar: Inte jag heller! Längtar så sjukt mycket! Tack så mycket fina du! Kram ❤
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-10-07 @ 13:47:40
URL: http://www.byalicee.blogg.se
Postat av: Hermine

Oh my god! Den är så bra!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
SÅ HIMLA BÄST!

2012-10-07 @ 13:47:49
Postat av: Lina

Jag tror jag DOG nysss :P o älskar din blogg <3<3<3<3<3<3<3

2012-10-07 @ 16:39:22
Postat av: Linnea

Men HERREGUD hur bra får man vara?! Riktigt härligt upptempo och VILKEN RÖST hon har. Fantastiskt, tänkte att förväntningarna varit så ORIMLIGT höga på henne att hon inte skulle kunna leverera, men detta är ju beyond amazing<3 Vill ha 24 OKTOBER NU!

2012-10-07 @ 17:11:07
Postat av: hans andreasson

jag lyssnade o lyssnade då jag trodde att det var en
godkänd utgåva. Sorry att det blev fel. Låtarna är kalas som väntat och jag hoppas att inte den felaktiga utgåvan kommer att hindra folk att köpa albumet, det är en superhit!

2012-10-07 @ 22:26:01
Postat av: bettina

i cant wait to buy it <3 <3

2012-10-08 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0