Presentation utav mig Louise

Foto: Fredrik Persson/SKANPIX
Presentation utav mig själv:
Hej! Mitt namn är Louise (finns på facebook HÄR), och jag är en utav de två som ska blogga här medan ägaren av bloggen, Emma, ska opereras och kommer att komma tillbaka om ungefär 10 dagar. Jag är 14 år gammal, 1.73 cm lång, älskar Loreen och bor i våran huvudstad Stockholm!
Hela denna "Loreen-febern" jag fått har kommit efter att hon varit med i Melodifestivalen 2012. Hennes låt, dans och röst gjorde att jag blev helt förälskad i henne. Det var så himla unikt, hade aldrig sett något liknande tidigare. Mina röster gick helt klart till henne. Och två veckor innan det var dags för final lyssnade jag på Euphoria sisådär.. 50 gånger per dag. Så jag kunde tillslut hela Euphoria- dansen och texten utantill. Vilket jag faktiskt var lite stolt över. :-)
Det jag gillar mest Loreen är att hon verkligen visar att hon är sig själv. Som hon sagt i många intervjuer så är vi alla ute efter någonting som är äkta, det ska inte vara det här "plastic fanstastic". Vi är lite trötta på sånt. Loreen säger vad hon tycker och som jag sa innan, hon är sig själv. Hon sjunger helt fantastikt och har världens coolaste stil. Måste dessutom tillägga att jag verkligen älskar hennes hår.
Jag hoppas att jag kommer trivas här (vilket jag definitivt tror) och ni kommer få lite allt möjligt ifrån mig om Loreen, så håll er uppdaterade så ses vi snart igen! 

Postat av: Lena Eriksson

Fint så Louise! Men var är hon??? Loreen alltså, inte på facebook, inte på twitter och inte nåt på TV, vill se mer av Loreen juh! :)

2012-04-17 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0