Loreen Talhaoui Fanblogg

Har länge velat starta någon slags fanblogg och så för några veckor sen kom jag på, varför inte Loreen? Hon är ju min favoritartist och det finns ingen fanblogg om henne, så jag tyckte att det var dags att hon också skulle får en! eller hur?

Jag själv upptäckte Loreen i melodifestivalen 2011 med låten My heart is refusing me, och efter det så lyssnade jag på den lite då och då, sen släppte hon ju låten Sober, och det var samma sak där, lyssnade lite då och då, och sen så kom Melodifestivalen 2012 och Loreen sjöng Euphoria, och jag tror nog det var där jag på riktigt började "följa" henne. Jag kollade på säkert alla youtube klipp som fanns på henne, och jag märkte också hur en sån skön människa hon är! Underbar röst, cool stil, rolig, så himla skön tjej helt enkelt! Och nu lyssnar jag på alla hennes låtar om och om igen varje dag, och jag tröttnar aldrig! :D

Nu ska jag berätta lite mer om bloggen hade jag tänkt. Den här bloggen, som sagt skapade jag för att jag verkligen älskar Loreen och för att alla fansen ska ha allt material om Loreen samlat på ett ställe. På bloggen kommer jag bland annat lägga upp youtube klipp, bilder, fakta, tävlingar och massor med annat skoj! 

Ni får jätte gärna tipsa mig om ni har någon nyhet angående Loreen, för man vet ju aldrig, jag kanske missar någon jätte stor nyhet om Loreen och så vet ni om den nyheten och inte jag! så tipsa gärna om nyheter, eller det kan ju också vara bilder och annat :) Vill också säga att jag gör länkbyten med andra fanbloggar, så skriv bara en kommentar eller ett mail till mig så kan vi prata mer om det! ♥


Nu kommer lite länkar:

Bloggens Facebook fan sida - KLICKA HÄR

Loreens officiella Facebook grupp - KLICKA HÄR

Loreens officiella hemsida - KLICKA HÄR

Loreen Twitter - KLICKA HÄR

Loreen Spotify - KLICKA HÄR

Loreen Itunes - Sober: KLICKA HÄR
My heart is refusing me: KLICKA HÄR

Ett Collage jag gjorde till UNDERBARA Loreen för några dagar sen!
Såg också att mitt collage hade kommit med i en youtube video i slutet på klippet, så jag kan väl lika gärna ta med klippet också ;)

Dom är ju så duktiga!! :D ♥

Postat av: Toffiiee

Gud grym bloggdesign och allt! :D kommer verkligen att följa den här bloggen :) älskar Loreen och allt som har med henne att göra ^^ grymt jobbat! Loreenfans Unite! ♥

2012-02-15 @ 23:38:03
URL: http://toffiiee.blogspot.com
Postat av: Patricia♔

Hennes låt i melodifestivalen i år är så bra:)

2012-02-17 @ 18:13:36
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos, kika in på min blogg, jag har tre tävlingar igång & det kommer flera snart! :) Vinn en långklänning, ett läppsyl från burts bees & smycken/skal till mobilen :)



http://socosy.blogg.se/category/tavlingar.html



Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? :) Lämna bara en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig, och gör samma sak - lämnar en kommenar med vilket nr jag blev.



http://www.bloglovin.com/sv/blog/453204/sanna-anneli-linnea/follow

2012-02-20 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0