Loreen interview for Oddasat.se

♥ Click on the picture or HERE to watch the interview ♥
 

Postat av: Crille

Jag var där å sen när hon höll på skriva autografer och hon är en sån himla go, trevlig, snäll å en vacker tjej hon ville som aldrig gå därifrån.. Jag fick en bra plats så jag frågade henne om jag kunde ta bild så hon sa "jodå" efter det så pratade jag lite med henne eller det var hon som började efter fotot. Hon är en riktig social tjej å jag tycker hon är så varmt välkommen tillbaks till Kiruna. Det regnade hela lördagen men när Loreen sjöng så slutade det regna efter näst sista låten så när hon sjöng Euphoria så hade det slutat helt och hållet å solen försökte titta fram. När hon steg av scenen för att skriva autografer så började det regna igen det var ganska fränt annars så var det en svin bra främträdande av Loreen! :D

2012-07-04 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0