Få chansen att blogga på min blogg!

Hej på er! Det är så att jag ska opereras nu på tisdag (17e), och kommer därför inte kunna blogga på ca 5-9 dagar (det beror på hur jag mår), och därför undrar jag om det kanske är 2st som skulle vilja och har tid att blogga på http://loreen.blogg.se/ den tiden jag är borta?
Det enda ni behöver göra är att kommentera här under och skriv en liten kort motivering till varför just ni vill blogga på min blogg! Sedan väljer jag ut 2st som kommer få blogga medan jag är borta :) Ni som "vinner" skriver jag mer fakta till i chatten sen. Jag utser en "vinnare" på söndag (15e)!
Jag har bara 1 regel!
1. Man måste kunna svenska för att få vara med, eftersom bloggen är på svenska, hehe.
PUSS, KRAM & lycka till! <3
Hej på er! Det är så att jag ska opereras nu på tisdag (17e), och kommer därför inte kunna blogga på ca 5-9 dagar (det beror på hur jag mår), och därför undrar jag om det kanske är 2st som skulle vilja och har tid att blogga på http://loreen.blogg.se/ den tiden jag är borta?

Det enda ni behöver göra är att kommentera här under och skriv en liten kort motivering till varför just ni vill blogga på min blogg! Sedan väljer jag ut 2st som kommer få blogga medan jag är borta :) Ni som "vinner" skriver jag mer fakta till sen. Jag utser en "vinnare" på söndag (15e)!

Jag har bara 1 regel!
1. Man måste kunna svenska för att få vara med, eftersom bloggen är på svenska, hehe.
PUSS, KRAM & lycka till! <3

Glöm inte att skiva er bloggadress, mail eller facebook så jag kan kontakta er sen! :)
Foto: naturskyddsforeningen

Postat av: E M M A

Sv: Nej verkligen inte! :D

2012-04-12 @ 22:56:28
URL: http://justkeepitup.blogg.se/
Postat av: iiiden

sv: ingen orsak! o tack:)

2012-04-12 @ 22:59:04
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag vill gärna jag älskar din blogg och jag älskar så klart loreen och vet allt om henne därför skulje jag var perfekt för detta :)

2012-04-12 @ 22:59:25
URL: http://hanna_18997
Postat av: hanna

Hej jag vill gärna jag älskar din blogg och jag älskar så klart loreen och vet allt om henne därför skulje jag var perfekt för detta :)

2012-04-12 @ 23:01:45
Postat av: Josefine

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja blogga om loreen. jag älskar henne och söker upp kommande spelningar, intervjuer, bilder och fakta om henne mm. Flera gånger per dag. Jag har även ett loreen fan konto på twitter. :)

Kram Josefine

2012-04-13 @ 01:12:22
Postat av: anna

har du några planer för helgen :)?

2012-04-13 @ 09:23:46
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Anton (<3 Loreen) Moberg

LOREEN; LOREEN; LOREEN, jag tackar jättehjärna ja till att få uppdatera din blogg! Bästa bloggen får ju inte lägga ned medans du är på sjukhuset!

Loreens feedback kan ju inte bara rasa!

Love Loreen 4-ever!!!

2012-04-13 @ 16:19:20
URL: http://har ingen...än...
Postat av: Daniella

Heeeej :D!



Jag skulle vilja blogga på din blogg för att du e min favorit kändis + jag älskar att blogga och att Jag har önskat mig det :D



//Daniella

2012-04-13 @ 18:18:02
Postat av: Josefine

Oj, haha glömde skriva min mejladress i förra kommentaren

2012-04-13 @ 19:28:15
Postat av: Tindra

Jag vill blogga för din blogg för att:

1.jag älskar din blogg!

2.Jag vet saker som du inte har skrivit än (men du kanske gör de snart)

3.Jag älska såklart Loreen!

4.Om jag vinner så ska jag alltid vara inne på Bloggen (läs 1)

5.jag gör reklam för din blogg (Jag gjorde de i den där chatten där människ

2012-04-14 @ 10:00:28
Postat av: Caroline Mithander

Jag vill blogga på din blogg för att jag fullkomligt älskar den!

Det skulle vara en stor ära att få blogga på den helt enkelt. Jag älskar verkligen Loreen och jag tänkte motivera lite om varför hon kan vara en bra förebild för unga. Om jag skulle få den chansen skulle jag verkligen utnyttja den egenom att skriva tankar kring Loreens musik för att nå ut till flera fans. Du är en toppentjej Emma !

LYCKA TILL MED OPERATIONEN OCH SKÖT OM DIG !

Puss <3

2012-04-16 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0