Presentation

Bild: SvD.se


Hejsan!
Jag heter Fanny är 14år och galen i Loreen.
Det började när hon var med i Melodifestivalen 2011 med sitt bidrag "my heart is refusing me"
Jag blev helt paff när när låten började och hon tog sin fösta stämma!
Jag blev fast med en gång och visste direkt att denna tjej är något alldeles speciellt ♥

Så sedan förra året har jag följt hennes karriär och när hon var med i Mello i år igen så blev jag åter igen förbryllad av hennes utstrålning och energier!
Hela hon är fantastisk och man känner att hon är 100% her self

Jag skulle kunna skriva en hel uppsatts om henne men ville fatta mig kort.
Ha det super så länge så hörs vi!

Kärlek /Gästbloggaren Fanny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0