Få chansen att blogga på min blogg medan jag är borta!

Hej fina ni! På fredag eller lördag kommer jag att åka utomlands i ca 2-3 veckor, och nu behöver jag ca 2-3 gulliga personer som kan blogga istället för mig medan jag är borta. Skriv i en kommentar här nedanför varför just du vill blogga på min blogg, sedan kommer jag att välja ut ca 2-3 stycken som kommer att få blogga här på min blogg. :) ♥

Postat av: Anonym

Ska man blogga om Loreen ??

Svar: Ja, man ska blogga bara om Loreen, precis som jag brukar göra :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-12 @ 16:28:01
Postat av: ElinPelin

Hej! jag skulle jätte jättegärna vilja blogga på din superfina blogg och varför.. jag har också träffat Loreen nu och vet lite mer och så har jag en del bilder och intervjuer och lite annat smått å gott på lager som jag kan lägga upp! :)skulle bli sjuuuukt gryymt glad om jag fick blogga! :D p.s din blogg är den bästa om Loreen tkr jag! :) haha det va inte smörsnack för att få blogga hahaha! <3

2012-07-12 @ 16:49:15
Postat av: ElinPelin

Hej! jag skulle jätte jättegärna vilja blogga på din superfina blogg och varför.. jag har också träffat Loreen nu och vet lite mer och så har jag en del bilder och intervjuer och lite annat smått å gott på lager som jag kan lägga upp! :)skulle bli sjuuuukt gryymt glad om jag fick blogga! :D p.s din blogg är den bästa om Loreen tkr jag! :) haha det va inte smörsnack för att få blogga hahaha! <3

2012-07-12 @ 16:49:40
Postat av: Linnéa

Jag skulle jätte gärna vilja blogga på din blogg, varför? Jo för att jag känner att jag vet mycket om loreen, och genom att blogga här så får man ju ta reda på ännu mer om henne utan att det känns konstigt, när hon vann melodifestivalen så tänkte jag starta en fanblogg om henne, men sen när jag såg att du hade en så kändes det fel att göra en till.
Skulle vara sjukt kul att få blogga :)

2012-07-12 @ 18:12:29
Postat av: Alle

Hej!

Jag ska blogga för:
1: jag vet allt som finns att veta om loreen, bl.a. Adress , postnummer o personnr inklusive 4 sista:) och all annan fakta:)
2. Jag har aldrig fått blogga på ngn annans blogg . Har varit med i 54 tävlingar

2012-07-12 @ 22:05:48
URL: http://Nillanalle.blogg.se
Postat av: Alle

Hoppas jag kan få!:)

2012-07-12 @ 22:07:50
Postat av: tilde

jag skulle vilja blogga på din blogg eftersom jag aldrig har bloggat förut och skulle vilja prova på att göra det! jag är ju även såklart ett supermegastort fan loreen och tittar jämt efter nyheter om henne och lyssnar på hennes musik hela tiden! såg henne live på allsången i tisdags och fick rysningar hela tiden när hon sjöng! har aldrig träffat loreen men det är nog min största dröm att få göra det! tycker det är jättekul att hitta nyheter om loreen och att få dela dom med andra fans skulle vara jättekul! din blogg är btw bäst!!

2012-07-12 @ 22:10:27
Postat av: Frida

Hej! Skulle väldigt gärna vilja blogga här när du är borta. Är då såklart ett stort fan av Loreen och letar nyheter, bilder och allt sånt varje dag. Så då när jag inte har någon egen blogg just nu så skulle jag lika gärna kunna blogga här. Har även träffat henne vilket typ va det bästa som hänt mig haha. Skulle verkligen vara superkul om du valde mig!!
Kram på dig!

2012-07-12 @ 22:51:22
Postat av: Karin

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja blogga här på din skit braiga blogg! Följer din blogg och kollar den väldigt ofta och håller hela tiden på att följa Loreen genom olika hemsidor, nyheter, youtube osv.Tycker det är roligt att blogga och har själv en blogg så jag vet hur det fungerar. Jag har mycket jag skulle vilja dela med mig av loreen på din blogg både bilder och klipp! Ha det så bra och passar på att säga att din blogg är riktigt fin och du är duktig på att fixa med bilder och design till bloggen!<3

2012-07-13 @ 00:13:47
URL: http://karinax.blogg.se
Postat av: Julia

Halloj:) jag skulle gärna vilja blogga här eftersom jag älskar allt med Loreen! Hennes personlighet och sätt att tänka är helt makalöst och det finns inte många personer som är så. Hon är en väldigt stor inspiration och förebild för mig för hon står för något bra och visar alltid kärlek till allt och alla.
Jag letar alltid på internet och i tidningar efter något nytt om Loreen eftersom jag gillar henne så mycket.
Tyvärr så har jag inte träffat henne än eftersom att jag inte fått chansen, men skulle jag få den skulle jag definitivt ta den! Skulle vara väldigt kul om man fick blogga här och dela det jag kan om Loreen med alla andra Loreen-fans :) so yeah, I hope you liked it (gjorde en äkta Loreen att dra till med lite engelska haha) ;)
Kram på dig och hoppas du får det superskönt utomlands!:)

2012-07-13 @ 01:01:08
Postat av: Tilda

Tjoflöjt! :)
Jag är en tjej på 16 vintrar som heelt har fastnat för Loreen! Det började förra året med "My heart is refusing me" och nu är jag heelt såld!
Allt jag gör om dagarna har med Loreen att göra, jag målar av henne vilket finns på hennes Fan-page på facebook som jag till och med sett att du gillar med DIN "page" Loreen.blogg.se och jag tackar såå hjärtligt mycket! ;') Och jag lyssnar bara på hennes musik och hon inspirerar mig upp i dagen!
Jag har tagit reda på ALLT JAG KAN om Loreen! Såklart vet ingen allt, men det mesta har jag koll på! :) Jag tycker om att skriva, fota och presentera, speciellt om denna underbara människa!
Dessutom ska jag till Orsa 21/7 och filma och ta EN MASSA bilder på Loreen, Vilket säkert skulle passa utmärkt på denna fanblogg! Såklart kommer jag dela med mig massor av det till bloggen om jag "får jobbet"! ;)
Lite av mina foton kan du se här: http://Tildaphoto.weebly.com
Har jobbat som pressfotograf också inklusive lön.. kan vara bra att veta. :)
Jag spenderar mycket mycket tid vid datorn så det är inga problem alls för mig att hitta tid för att blogga på en så fin blogg som denna! ;)
Som sagt, jag är ett STORT fan och det skulle vara en ära att få medverka, ge ut massa kärlek och göra något bra för Loreen-fansen här på din blogg!

Hoppas verkligen du hittar den rätte fina du!

//Puss och kram, Tilda ♥

2012-07-13 @ 02:32:29
URL: http://Ninjapig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0