Loreen @ Kiruna (Pictures)

Bilder från Musicstage.se

Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv, har pecis gjort om den, men tack ändå :)

2012-07-03 @ 22:39:18
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LIENE

Snart är hon i Motala var jag bor:)

2012-07-03 @ 22:43:57
URL: http://lienes.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, då vet jag! :)

2012-07-03 @ 23:06:06
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: daniella

Hej! Vad har du för mejladress ? skulle vilja mejla dig å fråga en sak.. om det går bra allså. :)

/ daniella

Svar: Hej! Självklart kan du skriva till mig på min mail. Min mailadress är [email protected] :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-04 @ 10:12:00
Postat av: sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

(Om det krånglar: Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av Facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-07-04 @ 18:57:08
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: crille

fy vad hon var grym i Kiruna hon ägde scenen med hennes låtar! Hon å Europe fick mest publik fick jag höra! :)

2012-07-04 @ 20:37:55
Postat av: crille

fy vad hon var grym i Kiruna hon ägde scenen med hennes låtar! Hon å Europe fick mest publik fick jag höra! :)

2012-07-04 @ 20:38:55
Postat av: daniella

hej igen!! jag vet inte om mitt mejl kom iväg? för min mejl är lite konstig ibland så meddelandena skickas inte alltid.. men hoppas det funkade iaf. :)

2012-07-05 @ 21:12:30
Postat av: daniella

hej igen!! jag vet inte om mitt mejl kom iväg? för min mejl är lite konstig ibland så meddelandena skickas inte alltid.. men hoppas det funkade iaf. :)

2012-07-05 @ 21:12:48
Postat av: daniella

hej igen!! jag vet inte om mitt mejl kom iväg? för min mejl är lite konstig ibland så meddelandena skickas inte alltid.. men hoppas det funkade iaf. :)

2012-07-05 @ 21:16:54
Postat av: daniella

hej igen!! jag vet inte om mitt mejl kom iväg? för min mejl är lite konstig ibland så meddelandena skickas inte alltid.. men hoppas det funkade iaf. :)

Svar: Hej! Jag fick mailet, har bara inte haft tid att svara. Jag gör det imorgon :))
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-05 @ 21:18:28
Postat av: daniella

hej igen! min mejl kan ju som sagt va lite konstig, men har du hunnit svara på mitt melj än ? förstår om du inte gjort det.. men skulle bli glad om du gjorde det! :)

Stod du längst fram iag på allsången ? tror jag såg dig isf. Väldigt bra bild på dig å Loreen som du la upp idag, man ser din glädje i att få träffa henne! <3

Svar: Hej! Jag svarade för några dagar sen... Konstigt! Men jag får väl skriva om svaret då, haha :P
Ja, jag stod nästan längst fram, hade kanske 2-3 st framför mig :) Det är inte jag på bilden utan det är jag som tog fotot, hann aldrig ta en bild med Loreen, men jag hann prata med henne :) <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-07-10 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0