Get the look - MTV world stage kläderna

Nu hade jag tänkt att tipsa lite om hur ni ska göra eller vart ni ska köpa liknande kläder som Loreen bar under MTV world stage. Kolla på videon för att se vilka kläder hon hade på sig :)
 
Här är en likande skinnjacka, den kan ni hitta på Nastygal.com, klicka HÄR för att köpa den.
 
Man kan även lägga till nitar på baksidan av jackan som ni kan se på bilden ovanför. Nitar kan ni hitta på t.ex. Panduro.
 
Om ni kollar på videon så har Loreen på sig en lång, svart, transparent "kofta", ni kan hitta en liknade på Stylebytyra.se, klicka HÄR för att köpa den. 
 
För att efterlikna byxorna/jumpsuiten så kan man bara ta ett par svarta jeans eller ett par tights. Jeansen på bilden ovanför kan ni köpa HÄR, finns även på Salt.
 

Postat av: Jacob

Hej så loreen bruka gå in på din blogg. Så hon burub typ kommetera din blogg.

Svar: Ja, hon har varit inne på min blogg, men hon brukar inte kommentera den.
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-06-29 @ 11:00:11
URL: http://jackes.blogg.se
Postat av: Anna

ååh vad kul!! älskar hennes stil,du är bara bäst tack att du hittade kläderna hur kn du det ientligen :) :)
älsakr din blogg!! <3 <3

Svar: Var så lite så! Jag sökte bara på lite olika kläd hemsidor och så hittade jag dom :)Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-06-29 @ 12:10:31
Postat av: Nela

åhh tack
hennes stil är så himla snygg
om du kunde när du har tid att lägga in fler bilder för att jag försöker hitta en vit skjirta/blus som hon hadde innan hon skulle uppställa i baku riktig snygg var den ;)
men stort tack för denna ;)

2012-06-29 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0