Loreen MTV world stage (Video)

En video när Loreen "Euphoria", man hör inte så jätte bra eftersom alla sjunger med, men jag ska leta efter en video där man hör bättre ♥ 

Här är ett par underbart fina bilder på Loreen från MTV world stage, tjejen som har tagit bilderna kan ni hitta HÄR på hennes blogg ♥
Igår skrev jag att det skulle sändas på MTV igår kl 19:00, men så var det INTE! Det kommer tydligen att sändas på MTV den 24 Augusti har jag hört men jag ska kolla upp det ordentligt :) Ledsen för att jag bloggade dåligt igår, hade fullt upp hela dagen, haha! Men Glad midsommar i efterskott! KRAM! ♥

Postat av: Nora

Hej på dig! Tack för den fina bloggen som du håller vid liv, klickar mig in här flera gånger per dag :) Jag undrar om du ska till Västerås och kolla på Loreen på fredag nästa vecka?

Svara gärna på min blogg eller så kan du också skriva till mig på facebook, så kan vi prata där, Nora Yasina Zerzour heter jag.

Kram!!! :)

2012-06-24 @ 18:56:03
URL: http://hjartatsord.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0