200 inlägg - TÄVLING



Hej alla fina! Jag har nu skrivit 200 inlägg, kul va? Det här kommer jag fira med en liten tävling. Då får ni skicka in en bild till mig som ni har målat till Loreen, kanske en bild där ni ser ut som Loreen, en bild som är gjord i photoshop, ett collage, eller något annat kreativt. Jag lägger sedan ut alla dom på bloggen och så får man rösta på vilken som ska vinna! Så nu är det bara skicka in bilder till [email protected]. Tävlingen avslutas nästa vecka på söndagen, alltså om en vecka. Har ni några frågor så är det bara klicka på den lilla mail ikonen i menyn och skriva erna fråga :) ♥


Hi guys! I have now written 200 posts, fun huh? I will celebrate this with a little competition. You send a picture that you have painted to Loreen, maybe a picture where you look like Loreen, an image that is made in photoshop, a collage, or anything else creative. And then I put out all those on the blog and you get to vote on which one to win! So just send the pictures to [email protected]. The contest ends next week on Sunday, then in a week. Do you have any questions, just click on the little mail icon on the menu and write the question :) ♥



Här är några exempel på hur ni kan göra:
Some examples of how you can do:

Dom tre första har jag gjort
The three first have I done




Här är några exempel som jag hittade på Loreens facebook sida ♥
Here are some examples that I found on Loreens facebook



Skicka bara ett mail till [email protected], glöm inte att bifoga bilden! ♥
Just send an email to [email protected], don't forget to upload your picture!



Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack! cool blogg :)

2012-05-13 @ 16:29:03
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: benita azndersson

du är född til att bli en stjärna



du är rak och ärlig bra förebild för unga



ja tycker du ska få vinna hela melodifestivalen därför ja tror du kommer vara till stor hjälp för unga att det går tt blöi en stjärna

2012-05-13 @ 16:30:50
Postat av: uğur fidan

i painted this incredible Loreen and I share with you, I'm happy for that. :)

2012-05-13 @ 17:11:22
Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Haft en bra helg? :P

2012-05-13 @ 21:21:47
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sofia

din länk ligger uppe nu, gör som bilden säger och få en igen :D

2012-05-13 @ 21:37:44
URL: http://byfia.com
Postat av: amanda

min kung fu bild kom inte med....snyft. ;)

2012-05-14 @ 18:02:13
Postat av: atosa

älskar hennes hår

2012-05-14 @ 22:01:49
URL: http://atosadidari.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0