Happiest day of my life!

Bild från Aftonbladet

Me and Loreen at the picture, första gången ni får se en bild på mig här i bloggen, kul va?! Okej, vet inte vart jag ska börja, men jag är så JÄVLA glad, OMG! Jag sa till Loreen "Loreen, det är jag som har fanbloggen", och så svarade hon högt "Är det du?! men är det sant? Jag känner igen dig! OMG!", mer får ni se på videon som kommer upp imorgon. Men jag är som sagt SJUKT glad, bästa dagen i mitt liv! Nu vet man lite hur det känns att stå framför ca 20-30 kameror, haha! Men video och fler bider kommer upp imorgon. PUSS & KRAM ALLA FINA OCH PUSS PÅ DIG UNDERBARA LOREEN! ♥

Postat av: angelina

Nemen åh shit va kul! Vad glad jag blir för din skull samtidigt som jag blir väääldigt avundsjuk haha! Underbara Loreen! Längtar tills videon kommer upp! Kram på dig :)

2012-05-29 @ 08:29:54
Postat av: Anonym

Nice :) nd sweet video also ! :)She likes u.:)

2012-05-29 @ 09:07:41
Postat av: Anonym

Nice photo..nd sweet video also :) She likes u ! :)

2012-05-29 @ 09:08:32
Postat av: ALMAS

men ååh är det du som har den här bloggen, haha det hade jag ingen aning om! Fan va coolt att du fick träffa henne och att hon visste vem du va! :D

2012-05-29 @ 15:37:24
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: maria

du var kjempe heldig! jeg ville også dit:(

2012-05-29 @ 15:54:46
Postat av: åsa

vad fin du är :)) tack för din blogg, den har varit en sån bra kompis när jag som de flesta bara följt loreens öden och äventyr via datorn KRAM!!

2012-05-29 @ 22:51:11
Postat av: Karin

Jätte bra och fin blogg !, du är jätte duktig och själv är jag ett fan till Loreen så blir att följa bloggen helt klart!. Så avundsjuk man blir när man ser att du fick komma Loreen sådär nära, det är ju inte många som blir kramade och pussad av sin Idol diräkt!, men hare så bra Kram!

2012-05-30 @ 21:20:21
URL: http://karinax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0