Loreen - Crying Out Your Name @ Hitvarning, Rix Fm


Postat av: Tilda Hall

tips: Loreens album finns redan på Youtube. Alla låtar förutom If she's the one. http://www.youtube.com/user/LoreenWAM

Svar: Vill bara säga till dig att det är någon som har tagit det materialet från Loreen olagligt, därför tänker jag inte lyssna på det. Jag kommer vänta tills albumet har släppts och sedan kommer jag köpa den.
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-10-09 @ 17:49:03
Postat av: Tilda Hall

Hej igen, vill bara säga att tipset var i all välmening. Jag har redan förbokat ett signerat exemplar av Loreens album och jag är en stort fan som vill henne allt väl. Jag ville bara tipsa folk som är nyfikna på albumet att låtarna redan finns på YT. Jag tänkte inte på om det var olagligt eller inte när jag postade kommentaren, ville bara dela med mig om information som jag tyckte var relevant för Loreen-fans! Du gör ett bra jobb med bloggen Emma, keep it up. Peace.

2012-10-09 @ 23:56:27
Postat av: lisa <3

I have seen that many off the songs have bin relesed on YouTube unligel . But i will wait fore the album . <3
Loreenaitor forever <3

2012-10-10 @ 00:09:16
Postat av: bettina

It's just like waithing fore christmas<3 can't wait fore the album.

2012-10-10 @ 00:34:16
Postat av: bettina

It's just like waithing fore christmas<3 can't wait fore the album.

2012-10-10 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0