Sofis modegala - Årets inspiratör!

Den 30 Augusti var det Sofis Modegala på Café Opera, Loreen vann då ett pris för årets inspiratör. Tyvärr kunde Loreen inte vara där eftersom hon var i Tyskland då, men Lili Assefa var där för att ta emot priset. 

juryns motivering:

"Det har hunnit gå några år sedan vi först såg henne - men vi tror ändå att hon bara är i början av sin resa. Med mod, värme och engagemang sprider hon sitt budskap över världen och inspirerar på alla plan - oavsett om det gäller stil, musik eller mänskliga rättigheter.

Årets inspiratör är: LOREEN!"

 

 


Postat av: Anonym

sv: om man gör någon enklare header hinner den bli klar denna vecka då :'D ?

Svar: Hej! Jag kom på att om jag gör en tillfällig header (en snygg såklart) som du kan använda medan jag gör den "riktiga" headern? Så att jag inte känner mig lika stressad och så får jag lite mer tid på mig att fixa den, så att den blir bra :) Hur låter det?
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2012-09-04 @ 21:12:00
URL: http://mwoxter.colin.se/
Postat av: Anonym

sv: Åh det skulle ju vara ännu bättre :D Så tycker jag vi kan göra :) Så snällt av dig :) Det blir nog bäst för oss båda två :) Men känn ingen stress bara :)

2012-09-05 @ 14:54:00
URL: http://mwoxter.colin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0