Instagram:

Loreen's latest Instagram update,

"Magic in Oslo #creativemode".



Postat av: Anonym

Jag var på meet and greetn och du vet han som stod där (såg ut som han filma eller båt) var det han som tog bilderna? Jag hade för mig att dem hade en fotograf där. Fick du rn länk med alla bilderna? För dem sa att dem skulle skicka en länk och jg har inte fått nån.. Har lite panik här. Jag mår så dåligt över att jag fick så dåliga bilder och jag hann inte få en bild när jag och loreen tittar in i kameran. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag bokstavligen gråter just nu. Så fattar du varför jag behöver träffa henne och plus att få några svenska warrior kompisar??? x) :'((((((

Svar: Dom hade en fotograf där, Charli. Han tog dock inga bilder, vet inte varför... Så det blev aldrig något med det, tyvärr :/ Kraaam
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-10-07 @ 21:04:56
Postat av: Julia @juliiasoder

Var lite fel i texten som rn fast det skulle va en. Hoppas du fattar vad jag menar! Juste det var Julia btw x)

2013-10-07 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0