Loreen - Art On Ice


För några dagar sedan släpptes det att Loreen ska uppträda under "Art On Ice". 

Art On Ice är ett underhållningspaket som bjuder på livemusik på scen med gästartister samt orkester och dansare. Gästartister vid Art on Ice 2014 är Hurts, Khatia Buniatishvili, Mummenschanz och Loreen!

Detta är dock inget som har släppts officiellt av Team L än. Så fort dom gör det, skriver jag självklart ett inlägg här på bloggen. Ni kan även kontakta eller ställa frågot till dom som håller i evenemanget här

Boka biljetter till Art On Ice i Stockholm - Klicka här!
Läs mer info eller boka biljetter till en av dom andra showerna - Klicka här!

Postat av: Julia @juliiasoder

Ska du gå? Jag ska gå ifall jag får biljetter!

Svar: Skulle jätte gärna vilja, men jag tror inte jag tänker lägga mina pengar på det, då den lägsta biljetten kostade 590 kr har jag för mig... :/ Men man vet aldrig, kanske slutar med att jag går i alla fall ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-10-28 @ 16:10:40
Postat av: Julia @juliiasoder

Ja det är ju det som är nackdelen med det hela men vill så gärna se fina Lorp!

Svar: Mm, tyvärr... Ja, förstår det! Och man vet ju aldrig, hon kanske sjunger något nytt då ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-10-28 @ 18:36:02
Postat av: Julia @juliiasoder

Ja precis! Vi känner ju vår Lorp! Lite mystisk sådär va? ;)

Svar: haha, yes SO true! ;)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-10-28 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0