Instagram:

Loreen's latest Instagram update,

"AFGHANISTAN DAY 4 A warm welcome by beautiful and inspiring people. A few of my friends That hold dear. @SAK_sweden@https://www.facebook.com/pages/Svenska-Afghanistan-kommittén-Malmö/140196109490842?ref=stream #afghandedication #latergram#mydaysinafghanistan #learninglife".
 

Postat av: Julia

Jo hej! det är Julia här! Alltså juliiasoder på instagram som kom på att vi borde göra nånting för Loreen! Jag kom på en idé att vi kanske kan göra en flash mob. Du, jag och ajda och kanske några fler från ditt gäng och några warriors kan liksom göra en flash mob. Typ att vi dansar till we got the power på plattan i stockholm och så kan nån filma och sen försöka göra så att Loreen lyckas att se den. Vi kanske kan göra nånting annat men det var det ända jag kom på. Och sen skriva på ett lakan med texten "Loreen, vi älskar dig eller nånting sånt. Hör gärna av dig om du tycker det är en kul idé eller så att vi gör nånting annat! :D

Svar: Hej fina! Det var en grym idée. Problemet är väl bara att jag tror vi aldrig skulle kunna få ihop så mycket folk till en flashmob, tyvärr. Men har man engagemanget och viljan, så funkar det nog :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 20:57:06
Postat av: Julia

men jag tycker det inte ska va så många som gör det. Jag skrev bara flashmob för jag glömde bort hur jag skulle skriva det. Var ganska trött hehe.. Men annars vet jag inte hur vi ska göra. :/

2013-09-19 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0