My pictures from Loreen's performance at "Raoul Wallenberg-dagen" in Stockholm


Please respect the copyright. If you would like to borrow the pictures, please send an email to [email protected] or write a comment here on the blog.
 

Postat av: Robin Wallin

Här är ett klipp från mötet med Loreen igår! Min kamera dog :( http://www.youtube.com/watch?v=_sjxbBk4D4w

2013-09-13 @ 12:41:12
URL: http://https://www.facebook.com/cybermancer
Postat av: Robin Wallin

Tjena! Jag har alla möjliga klipp från Loreens konsert igår uppe på min youtubekanal, de ploppar upp nu titt som tätt! Ta gärna en titt :) http://www.youtube.com/user/RobinWallinSWE

Svar: Tack så mycket för dom fina video klippen! :D
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-13 @ 12:53:34
URL: http://www.youtube.com/user/RobinWallinSWE
Postat av: Julia

Träffade Loreen igår, hon var/är så varm och gosig och allt möjligt! Jag ska träffa henne face 2 face igen! Jag måste! Men hur hittar man henne efter konserter och så? Jag måste träffa henne igen! (Och hon ville träffa mig igen haha ;)) Så om du kunde hjälpa mig genom att svara så skulle det vara toppen!

Svar: Åh, vad kul att du fick träffa henne. Glad för dig skull! Var du på meet and greet? :) Alltså... Det gäller att att tänka ett steg före. Vart går hon av scenen t.ex. :) Kram!
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-13 @ 18:10:06
Postat av: Julia, 16 år

Skulle du kunna träffa en person som du aldrig har mött förut? Jag skulle vilja ha en vän som också gillar loreen vilket jag inte gör. Skulle vara grymt att hamna i ett gäng som älskar Loreen lika mycket som jag. Jag förstår om du inte vill träffa nån eller ta in nån i ert gäng skulle bara vara kul att känna några som älskar Loreen lika mycket som jag, som jag sa :) GO WARRIORS!!! <3

Svar: Ja, självklart! Varför inte liksom? På det sättet har jag träffat några av mina närmsta kompisar, som också är fans av Loreen. Och vi är inte ett "Gäng" som stänger ut folk och så, vi välkomnar alla! Känns som om folk har fått lite fel bild av oss eller något... Kram! <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-13 @ 19:06:06
Postat av: Julia

Är Loreen lesbisk? För min mosters kompis kompis nånting sånt var tydligen ihop med henne vilket var en tjej (har inget emot det alls överhuvudtaget! Alla får älska vem som helst! Av motsatta eller samma kön!). Ville bara fråga om du vet nåt om det? :)

Svar: Ja, jag tror hon är lesbisk, eller i alla fall Bisexuell. Svårt att förklara hur man märker det, men man bara känner det på personligheten och när man pratar med henne och ibland blickarna hon ger. Kram! :) <3
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-14 @ 18:38:59
Postat av: Julia

Jo man känner ju att hon antingen gillar tjejer eller både ch! Men det gör ju henne mer unik! Ja jag var på meet and greet! Jag var den andra som gick. Du kanske inte märkte det :P. Ni satt iaf bakom mig vid fönstret :) Alltså du och Ajda :) Ni verkar så sköna! Jag skulle jättegärna vilja ha kontakt eller känna några som verkligen älskar loreen som jag. Allt blir mycket roligare om alla delar samma intresse och vill gå på varenda konsert och träffa henne osv! Kram på dig med!

Svar: Ja, exakt! Jaha, ja jag tycke det var du när jag såg en bild på instagram efter ;) Haha, jasså? Vi var så sjuuuukt övertrötta när vi satt där, kanske du märkte? Skrattade åt typ allt och inget, hahah xD Det är bara att hänga på, hör av dig innan nästa konsert, så kan vi träffas då :)
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 16:02:30
Postat av: Julia

Ni är så sköna verkligen! Jo självklart!! :D

Svar: haha! När nu nästa spelning kommer *_* Frågade Lorp på meet and greet, när det blir en nästa spelning i Sverige. Lorp och inte ens Peter, hennes Manager visste inte... :/
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 16:46:59
Postat av: Julia

NEEEEJ HON MÅSTE GÖRA FLER SPELNINGAR I STOCKHOLM/SVERIGE!!!!! :O :'(

Svar: Det kommer säkert något, men inget som vi eller dom vet just nu...
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

2013-09-15 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0